2020年4月26日 星期日

終極篇 :上期權現金流作者pan sir班 學到D乜? (四)

今日係阿Sir Last 2 lesson ~ 由於之前個三課全球收息班較悶,所以呢兩堂我一早預在唔睇好。今集一開始阿Sir明顯有備已來,首先佢改善左佢之前個幾堂既唔好印象-- 遲到(注意:雖則遲到,但阿Sir會自動遲放),遲到既原因應唔關阿Sir事,應部份人用手機或佢系統效能太低,令到聲畫不同步引起。小弟平生最憎人遲到,因為你遲到,就代表你會遲放學,而學生亦因為咁而遲放,建議可以提早15mins ready上。而係zoom底下,你想問幾多問題都得,視乎你想留幾耐(讚!),咁今次明顯真係用Zoom係呢教學係唔錯,因為人人都可以唔駛趕住番屋企而離開,可以"一舖過"問阿Sir到底。  另一方面,阿Sir亦好似留意到我個Blog 定係有人提佢嗎?佢真係換左個Power Point,  咁咪好囉~

癈話少說,阿Sir  係正式上課前,用左大半小時去講術佢既"心法", 由於大市下跌,好多股票都出現"捱價"情況,而每一個人都唔知幾時係可以估到底,佢教我地用平均成本法, 就好似你每月係銀行到買股票或者基金咁,分階段咁買入,唔好一舖過用晒自己筆錢,簡單黎講就好似係"長線投資者" ,我自己係個投資初哥黎,老實講係股票上係冇乜收獲,多年黎只係試過下係銀行買幾條債券,已經係我最大既回報,對我黎講期權同其他指數我真係一X不通。其實小弟非常之喜歡風大俠那一套懒系投資法,係職場上我可以說冇乜對手,但你要我去買下股票同投資,我只係一個小薯嘜黎,而我自己覺得阿Sir講既長線投資法,同佢講既U 型反彈又幾岩聽,對每個人黎講唔太困身既投資係最好。整身來說,阿Sir 係注重心態上既研究,佢明顯係有温過書,做個下野,我自問對股市冇乜心得,但炒炒賣賣,即日鮮呢D真係唔岩我,而股市最大既壓力係自己對市場既信不足,阿Sir再一次講,應該會比今課既同事返回不少既信心,呢點好重要﹗但大市下冇人有水晶球,希望今次就算唔係最低位,都唔好再跌多一半,如果唔係阿Sir今番既努力又用心良苦,白費了開課的半小時

課堂上今次係比較實戰﹗同以往既教學方式唔同,真係用多左IB option trader , 有少少快,但我都叫吸收到,好似原來中國股票要比股息稅我係唔知,原來可以用期權去避開佢,阿Sir話除淨前就得,其實我都唔係太明白個道理,如果有師兄或其他人指教下我就更好,係咪一定要除淨日定係早幾日,抑或早成個月都得?如果早成個月咪好似冇乜關係囉?我係唔係好明白呢個point, 而佢教既幾個美股同澳洲銀行期權,建議係呢個波動既時期去做下short . 有唔少同學反映過要小心at the money , 但見到既期權金又幾吸引,阿Sir 話佢今次會去做,到底我自己做唔做好呢?因為見其他帥兄有反映過問題  如果我唔做,我就會攞唔番D學費番黎. 我應該會一步一步黎試下,反正我自己持有大量現金

另外我仲想回應一下PanSir同學會whatspps group朋友同HKLA既打手,我呢個blog只為紀綠一下我自己既生活點滴,完全沒有想過會成為你們和pansir既發洩溝通橋樑,我在谷中深深感深到你地既無助同憤怒,好似有人話輸左二百幾萬半層樓﹑有D源於對PanSir對學生既態度, 話咩劣徒之類,有D就因為NRR 180 160 140分三注, 咩無限Short Put XXX , 搞到輸到七彩,佢地都cap晒圖話要去咩海關﹑證監蘋果舉報之類。由於小弟仲係期權小綿咩,我無能分辦出到底那一刻做期權係對定錯,但我自己覺得,學生之前點解咁信任老師,就係因為老師既advise同建議比到佢一個信心,例如有一日陳德林或者陳茂波走黎同我講話買939呢個股票好得,你可以試下入貨,咁我當然係會訓身去入貨喇,因為佢地既知識比你多,所以身為一個老帥既意見真係好重要,一班同學是怎樣對老帥既期望。但一班既學生有多人,能力有參差,有一部份人想利用老師既Number發達(我自己都有想過) , 有部份人連IB都未有,搞到讀完好似冇讀過咁,所以搞呢D收錢班,就更應該將佢拉長黎讀﹑或者分幾班初中高,但如果一間機構只想|"財富量化"的話,將初中高group成一班咁搞惦,就會出現部份能力不足既學生不明白,問老師又遇著大跌市,結果大家坐埋一條船就........

另一方面,如果大跌市下,呢班學生其實係最需要既唔係退款,而係要收復失地,但最慘既係呢個課程你會有三個月可以跟到pan sir whatspps 幫助,之後你就會被踢出谷,無群既學生,就會好似現實生活中既失學學生一樣︳唯有自己自成立一個群組,有部份既學生因為之前既投資advise 而憤怒。你當然係會話大家係成年人,投資係自己決定,你自己賺錢也不會分俾我,正如我蝕錢都唔會找你埋單一樣,但千萬唔好忘記,他們最需要的,是老師既意見 ,佢地唔係有太大似老師咁有信心,好多D個市跌下就好驚,又大壓力,又冇其他人咁有咁多錢,佢地既錢都係一分一亳咁儲回來,血汗錢來的,唔係按幾個制就可以"夾"到錢架,如果只係想利用人地既貪心黎報讀,三個月後就踢走人,課程如果只係幾千蚊我覺得無偒大雅,但一個課程要二萬幾蚊實在會令人有所期待,結果當然越期待得到既落差亦大。

我個人advise係,如果想真心幫助呢班同學︳幫到自己又幫到人,應該重新將呢班學生重新開一個新群組,係VIP Group, 不再受呢3個月所限,如果覺得係心態上有問題,就應係心態上幫助他們,股票上一起成長,將損失減到最底,PanSir唔係話要幫學生揾番D 學費未?記得試堂時,佢話win win先係最重要,自己win錢,同學都win錢,我好希望佢係真心講出黎,作為一個教育工作者不易,勿被金錢所蒙蔽才重要。而我覺得溝通先最重要,兩邊駡戰沒有ending,只有兩敗,但如果能夠幫忙呢班學生重入Group不受3個月所限的話,最少能減低他們的憤怒,仲可以重新幫助他們,老師可以會因些訓覺少了,但錢係賺唔晒的,以我所知,呢班學生有好多都期權好好(最少比我勁勁勁好多倍),  將來有能力成為老師既高徒,一個老師,是對教育無所倦,無所畏﹑絕不是一味賺錢的機器,聽到佢地其實最需要既係Pan Sir意見同幫助,但可惜係佢地連溝通機會都冇,所以唯有周圍講

最後,如果你地以為我一定唔recommend PanSir既課程係錯既,佢既期權課﹑同埋期權班我認為係值得的(可能有谷友認為有其他老師教學更好,但因我只係小薯仔,未認識所講唔同老師既教學,但我認為每個老師都有唔同教學方法,就好似小學既時候,總會比較A班個英文老師好好﹑B班個老師唔得之類,但小弟既能力唔太好,暫時用下PanSir本書練習一下已經覺得應付有困難,所以要完全篤駁仲有段日子先可以升呢到其他既老師技能),相反中間既全球收息班某程度上因疫情令到佢失色,課程既長時間年報實在太悶,對初學者來說亦不錯,因為佢係帶領我進入期權同期權現金流既一個重要課題,由唔識變做知知地,但最重要係自己多加學習同參考多別人既意見,希望有機會既將來我可以學已致用

11 則留言:

  1. 辛苦晒堅果樹兄咁詳盡嘅報導,你幾篇文好多打手攻擊,不過講到尾投資有一點其實好重要就係靠自己努去學習先得。嗰啲俾兩萬蚊但連ib都未開嘅真係得啖笑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 上年班人信佢絕對雞毛鴨血,居然仲想搵(新劣徒)補血,俾人開個hkcheater 網頁 唱臭係好正常。 hkcheater.com 講的資料係事實,總之跟佢上堂,Patreon,或後期的千元聊天室, 絕對仆

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 謝謝你的分享。
    希望你會繼續分享新的文章。

    回覆刪除
  4. 期權現金流 Pan Sir , https://hkcheater.com/

    回覆刪除
  5. 期權金會計埋派息,可能10蚊期權金,3蚊預期股息,$3時間值,$4波動及其他因素等等。

    但期權只是一項交易,故無須再支付股息稅給政府。

    希望用我僅有知識,解答到您的疑問。

    回覆刪除
  6. 看了一下

    第一點,槓桿問題- 最少1.7 ,最高3
    其實尼一定有問題,因為1.7喺嗰幾個數字,你唔可以長期維持1.7數字
    不爆倉就偷笑了

    第二點,投資物
    澳洲同埋加拿大唔講,我冇研究講吓少少關於新星加坡美國
    AW9U T82U 係tier 2-3 級別
    長遠持有係冇益,因為佢哋唔係最頂級嘅
    甚至佢哋係得1.5 級別
    唔值得長期持有,佢各自有唔同風險,特別係AW9u

    相反N2iu 靚仔好多,值得長期持有

    第三點關於英國房托
    英國reit 更加多政治風險和電商沖擊
    唔好亂咁買,如果你買再買最靚嘅,並且有心理準備持有至少兩三年。

    第四,時機
    使用Short put 來做要係情況穩定,唔可以見跌市狂做,跌咗要有接貨準備
    (極高風險行為)
    同做好對沖,


    第五關於工具
    仲有用博反彈吸回報本身就係 高風險行為
    因為用錯工具🧰

    還有買 US EPR 公司不用擔心,但基本面受到傷害
    要重回正軌要非常長時間,又一高風險操作
    你可以有更好工具

    第六點其他事項
    Btw , 見你wechat 玩OEF
    小心勿貪,又係一道陷阱
    極高風險

    第七組合嘅篩選
    如果你只係打算息,唔可以只靠單一產品,呢個關於你風險同落注的問題

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝師兄你建議﹗UK真係唔樂觀﹐又脫歐﹑文化又唔帶口罩,長遠佢個疫情唔方好得過歐美

      關於時機我有一定的觀念了,看到師姐在做多了long去保護,wechat那些係一些open fund, 不保本,對的。我通常係銀行做,有一些保本的, 見wechat有些有保本,不過得3厘左右,都可分享一下

      現在我組合上分散了,但未回復到3 月既損失~

      刪除
    2. UK 主因不是疫情,而是電商,疫情只是最後的衝擊

      OEF 是極搵笨的工具,基金佬永遠都唔同你講

      刪除
  7. 剛好有研究 Aw9u t82u epr 英國reit

    回覆刪除
    回覆
    1. Aw9U一如你所料(我前幾本想質疑你, 可惜沒時間, 佢因母公司頂唔止,跌近3成停埋牌,我非常配服你有先見之明)

      刪除