2020年4月22日 星期三

口罩荒 ?﹗深圳真實情況﹗


最近公司由於唔少歐美客戶要求口罩,原本公司既業務同呢D係牛頭唔搭馬嘴,但因為2月時依賴唔少美國朋友寄口罩俾小弟一家用。咁唯有幫幫手,由於同業務有關,同我熟既廠家,佢地有部份已轉型做出口口罩,番到既N95 $5.5, 普通家用口罩1.4一個,呢個價都算唔錯,馬上訂購一批反向輸出俾歐美既店舖頂一下


係我認識既國內廠家,十個入面有2個已經做緊防疫既野,甚至乎有人向小弟賣口罩機去做出黎,但中間既噴融布先係關鍵 , 而當全世界一窩風咁向中國訂口罩後,以來貨價70萬一部機,加中間既布15萬成本,應生產1星期已經可以回到本,當人人以為可以發大達,成功將本來損失左既訂單變回做防疫之時。沒想到好戲在後頭


以下圖片係家庭式生產口罩


呢兩個星期一路都收到唔少國家投訴口罩唔合格,以我所知,佢地既CE都係假同買回來的,一個CE中國大約賣三四千蚊,如果你要真係攞到認識既CE 可查的話,最少要12000, 加上申請CE等候需時,快則3個月遲則半年,試問呢D民營家庭式作業又點可以申請到呢?於是國家就不斷咁收到投訴唔少歐美既口罩不及格,最後引起國家出手 




根最新18/4報告,所以口罩唔俾出口,落香港唔得﹗咁出口呢?DHL / UPS可以吧?我朋友物流公司(某一上市的物流已近500萬個罩扣在貨倉中,無論你是合規還是不合規,總之全部格殺物論。國家呢一波可謂將冰凍既出口市場進一步打壓,需知道現在大部份訂單﹑自由工作者﹑民工等已無工可做,轉為出口防疫用品,我相信好快呢D公司會做唔住。而另一方面,口罩價格應不會長期跌下去,有機會反升







現在唯一可以出口的,根據行業內文,只有報正關和直接已通過企業授權的防疫用品公司可以(營業執照﹑注冊和報告),大量最近轉型的防大疫公司只有死刑而已

為左進一步去了解我既預測,我揾左我個小姐,分三個唔同時間去金光華﹑萬象城附近行下,每一個小區同大樓,都畫分一個位置收快遞﹑外人不可以直接進入大厦內,以防疫情,而萬象城附近最全深圳最旺的地點,人流亦不過以前的1/2。看來這消失的一半人到底在那裏?我自己在想,出口和入口佔中國GDP達18%以上,中國五份一人看來會出現唔同情況的收入減少,而呢個會明顯反映在生活消費上,咁即係話做商場既reits暫時都唔會有運行住,中國已經係叫做完成左第一波既疫情,商場消費只係回復番之前既一半,如果再發生第二波,真係唔敢想像係點,我更加難想像歐美地方既reits會差到去邊到.........

附上由我個小姐於2月13到4月4日在深圳時的紀綠,如果你有興趣想要video,可聯絡我














1 則留言: