2020年4月4日 星期六

你想要一萬定要消費券?

 最近朋友圈內一片要搶消費券既事情, 於是找朋友去看看最近深圳的金光華商場,看一下人流,雖未說人流是冷清,但已回復了8成,現在社區之間,物流不可以直接送上樓︳必需要在樓下交收,陌生人也不可以直接進入大夏內。看一下一間在香港上市既九毛九集團,暫時中午也要排隊,看來今年業績應不會差太多




呢種消費券就好似用補貼的方式去令你消費,將你手上的錢放血一樣,佢有幾個特點我覺得俾派錢重有用:

第一:佢有一個明確既日期話你知幾時會到期,過期無效,即係你想保留都唔得,一定要去用左佢。

第二:部份地區既消費券係"抽獎"方式,咁即係話有人會有,有人會冇。我朋友屋企5個人,得一個抽到,咁亦代表, 呢個消費券係MAP係你手機,唔可以cap 圖俾你朋友。一定要本人用才可以用到,變相你就要約埋你個朋友一齊出街,所謂無事出街少破財,街上人流多了,商店自然會得益

第三,唔同消費券有唔同既玩法,30蚊, 100蚊,當你用多個30蚊既A產品時,你唔可以用30蚊消費券去用,而要去用100蚊個消費券,但你自己又會覺得如果買35蚊野用100蚊既消費券唔值,於是你就是去湊夠100蚊黎用,咁亦變相令你用多左錢


自己當然係想派錢有個10000萬喇,因為我可以用黎投資或者儲去佢,但變相就帶動唔到內銷,而消費券既目的,就係要你去放血,務求令到已死既經濟搞活起來





2 則留言:

  1. 如果我系市民我會希望拎一萬蚊,因為可以鍾意點用就點用,又可以儲蓄或者再投資
    但如果站於國家角度我就一定會推出消費券,因為有d人拎現金真系唔會拎出黎用,所以推消費券出黎可以逼到d人出黎消費 帶動經濟.

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個可以開始﹑也可以終結。最重要係激起市民由網上經濟帶回實体,要不然再多消費也沒有,不斷宅消費,實体店可慘了

      刪除