2020年4月21日 星期二

上期權現金流作者pan sir班 學到D乜? (三)

前日終於完成了PanSir 既全球reits高息班,由於受到疫情影響所以未來的課堂會全部轉為Zoom上。雖然我對zoom的方式感覺不錯,但我始終覺得可以親上見到PanSir真人更好﹗點解呢?原因有三

1) 可以面對面了解到Pansir既講解
2) 可以更集中精神,我明顯地在家中上堂,受到家中的小孩老是找我玩,又自己在阿Sir講得悶悶地時去食下分左心
3) 可以同同學仔交流一下心得

當然zoom也有佢個好處,因為我慳左時間﹑車費同埋受到感染的風險,但我覺得都已俾左2皮幾野,都唔差咁多,自己真係唔想用zoom上堂,於是問下HKLD (PAN Sir既合作者), 問下可能退錢,當然結果係點大家估到喇,"唔得"

由於今堂又係第一次用zoom , 原本7:30上堂,好多用家都搞左好耐都唔得,要成8:00先搞齊,係人數下,有85個使用者。咁即係85 x 24800 = 一個課程就收左210萬,咁都幾和味由於好多人都未搞得惦個zoom , 於是阿Sir就問對上課過程中有冇問題,不少用家都樂於係Zoom到發問,其中一位我特別記得

A君:阿Sir我個 NRR要唔要止蝕好?
P Sir: 幾錢入?
A君:73.9 (現價55)
PSir : 之後pansir就用一個答左等於冇答,又話要睇下佢個碼等。其間佢仲一個例子用N2IU ,好似話一年派 幾cent息,咁十年已經係蚊,如果你對佢個股票好有信心,我就咁係咁加注入去


聽完後,我不禁"嘆息""驚為天人", 我驚為天人係,第二期同第三期既同學,NRR由2018年開始341蚊,之後一路跌茖去就140蚊,Pansir堂上已有幾屆唔同既畢業生,應係由2018年開始的,如果一隻stock由340蚊,一路係咁跌到去140蚊都唔止蝕的話,咁之前個幾屆畢業生會點?上星期就得NRR得番70蚊,佢居然仲會推呢個股票............ 另一方面,佢一堂講3個股票。一個課程收2萬幾蚊,咁即係每個Number都值幾千蚊喇,阿Sir話最重要係對隻股票有信心,睇年報係加強你對呢個股票既信心咁話喎。我想問下如果NRR係咁"強大"的話,一間350蚊既公司得番55蚊,仲衰過HSBC股價 , 我嘆息係之前個幾期既同學,係阿 Sir咁既建議底下,到時會蝕左幾多錢,一個正常人如果跌10%就要止蝕,30%就更要止蝕,呢D係最基本既logic  .......

我既point係,大市下跌,就算收息都唔可以cover番以前跌左既數,就好似hsbc咁,俾9厘息,但一路跌茖去,加上NRR呢個時機唔岩,佢已跌左九成又冇派息,實在唔應該再推界,最起碼可以用其他reits代替

阿Sir又話好多時IB都會係星期六同日做maintenance,所以最好唔好呢D時間去處理你個Ib profile, 但我有一個疑問,點解阿Sir明知有呢個問題,都會選擇星期六上堂既?上堂既日子又怪21/3 25/3 16/4, 中間隔開成個月,係去左旅行定Book唔到租場場地?結果星期六上堂個日,真係咁黑仔login唔到IB, 結果全班聽阿Sir "齊"up

進入pansir 前幾期既同學whatspps group, 入面有百幾個"Pan Sir以前粉絲"成立的 ,部份都充斥住呢D "負面"訊息,雖然我唔知呢百幾個入面有幾多係負能量,亦無做統計,就咁目測應有幾十人.  









最後我見阿Sir Power Point顯示"產品金鑰無效", 上兩堂我聽阿Sir炒VIX 都汁左幾百萬,我既建議係揾咁多錢應取之有道,買番個office都係幾百蚊, 咪用翻版喇 


評心而論:PanSir既期權現金流一書真係寫得唔錯,佢推介既reits 係呢個疫情底下無可否定係跌,唯其中一個不足係上課既模式不足以滿足大眾,因為在試堂前同上堂後既模式感覺有相當大既反差,亦因花太長時間在讀年報,同埋佢推介既股票係呢段時間大幅下跌,引起學生既質疑,我覺得如果大市係一片好情況下,人人揾大錢,應該不會有咁多負能量. 而最大問題係有部份股票如NRR已下跌近九成(341元跌到55蚊), 如果是第一,第二班向同學推介還可接受,但去到第三班個時股價得番100蚊都仲推介學生, 就似乎有點那過兒,雖然我冇持有NRR呢個股票,但我認為呢隻股票唔應該再下一班再介紹俾同學, 我重新一點係,如果你係初學者買本書去學下係不錯,但自己衡量到底接唔接受到花長時間上年報班


30 則留言:

  1. 感謝堅果樹兄冒死報告, 我半年前都有上過試堂 =-="

    回覆刪除
    回覆
    1. 零零舍舍呢幾篇勁多打手走黎留言
      好明顯篤中痛處

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 好多haters 粗口橫飛護航,好肉緊,好明顯講中哂

      刪除
  2. 感謝師兄勇敢的發言, 令更多人知道呢條友的衰野

    回覆刪除
    回覆
    1. 師兄點解咁大怨氣?
      純粹想知,係咪有內幕?

      刪除
    2. 希望唔好俾機會佢再走出黎收重金招劣徒

      刪除
  3. 佢只係一個老散"售課員", 連止蝕呢D基本野都唔識就走去收人幾萬蚊學費開班, 教無限short put 不止蝕, 累到學生雞毛鴨血

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿Sir教學生做無限short put?
      幫佢決定埋應該投放既金額?
      上堂既時候阿sir有講,做short put係想接貨先做
      唔好貪期權金
      你贏錢既時候有冇分傭金俾阿sir?
      點解要將自己做的決定推卸俾其他人?

      刪除
    2. 我無聽過ar sir 有教人無限short put
      做任何事都有風險
      做的決定應該要自己可以承受到
      Ar sir教的時候不斷強調要控制自己的注碼
      我有short put GILD
      都賺左少少
      就算輸錢都好 我唔會怪Ar sir
      做決定的最後係自己

      刪除
    3. 連我初學者都知唔可以無限short put
      因為真係跌落㴝會輸爆廠
      Pan sir舊生點解會犯呢d錯誤ga?

      刪除
    4. 因為佢地係劣徒,跟d唔跟d

      刪除
  4. 笑鳥
    btw,,有買同睇過佢本書。唉。。。

    回覆刪除
  5. 有睇佢本書及試堂, 但學費太貴冇join

    回覆刪除
  6. 我意見同你有啲唔同。我純粹分享下,唔係想攻擊。
    你話入面大部分人都充斥住d負面訊息。
    我都係個group入面。
    我見一講啲相反意見既野,
    唔係俾人話係打手,就係俾人無視。
    之前有人仲會俾人攻擊。
    所以我都冇講野,淨係睇。
    入面發放負能量既人,黎黎去去都係果幾個人。
    成個group百幾人,都冇其他人出過聲。
    同埋有解釋止蝕既策略係咪一個有效既方法。
    我係個group入面睇左篇文章,我覺得都幾有道理。
    可能因為我本身唔識投資方面既野,
    對新手黎講,我會覺得解釋得幾清楚。
    學費係有啲貴,但我覺得值得嘅。

    回覆刪除
  7. if he can earn so much from stock market, why not give it for free?

    回覆刪除
  8. 其實群組入面某啲人覺得自己有道理,
    點解唔直接同阿Sir講?唔向HKLA反映?
    我之前無上過堂
    阿Sir 今季講的Reits我係第一次聽
    群組入面有舊生,佢哋聽過
    所以佢哋覺得重覆
    但對於未聽過嘅同學來講就唔係

    不如你試吓向HKLA反映你上堂的內容全部識
    講阿Sir無教過你野
    申請退款?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實group有部分人今次輸左錢
      好唔開心想發泄下情緒
      我都好耐無睇佢地寫啲乜lu
      唔好太認真

      刪除
    2. 呢啲課程無質素保證又無監管
      學生質素同導師質素參差在所難免

      俾錢學埋啲免費可以學得到嘅野
      難怪咁多水魚俾佢呃

      刪除
  9. 裏面啲人,乜L都鬧,自己輸錢又怪人,自己都冇分析能力。每天負能量,今日又跌L咗幾多,心態咁差,都唔適合做投資。以為負負得正,個感覺就係成日一味鬧政府冇貢獻嗰PK。晒9氣。好L想公開曬嗰班PK號碼。
    鬧完呢個阿Sir,最L諷刺係,之後成班傻仔又比人sell人哋啲阿Sir課程,又on99俾錢排隊報!無限loop!

    回覆刪除
    回覆
    1. 入面有啲人真係好搞笑
      Ar sir都有講啲升嘅
      佢哋又唔買,又話會再跌
      又傻仔咁跟其他ar Sir買油
      結果係點,唔洗講都知啦

      刪除
  10. 個group D人都on9既
    我好早之前已經退group 費L事影響到我心情
    話short put係接蟹貨(工具既野係睇人點用)
    話應該溝上唔溝下(GILD又唔見佢溝上?要等佢跌啊?)
    跌10%要止蝕,30%更應該要止蝕?(老人院股票之前都有跌喎,跌既時候就要止蝕?返上去先溝貨?)
    Vix 可以贏錢又唔trade(話Vix高風險 有冇認真過上堂?)
    睇完真係得啖笑
    花d時間好好反省下自己 好過仲係度賴人啦

    回覆刪除
  11. 我都喜歡上真人多d 個人精神集中d
    用Zoom之後懶散左 但節省交通時間
    之前上堂趕唔切食飯
    用Zoom有好有唔好啦
    但我無覺得內容重疊啊
    易明 岩我
    Haha~

    回覆刪除
  12. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有好多人喜歡輸打贏要。
      之前上完堂跟action贏錢又唔申請退錢?
      Share action,跟唔跟係自己負責
      輸左又要賴人

      刪除
  13. 如果我是你,我會想想群組留言的真確性。

    真的全部的是真相?還是部分真相?Pan sir的學生不少,應該不止目測的幾十人,他們代表了大部分舊生?他們所做的全部都是Pan sir建議的?Pan sir有不理學生嗎?Pan sir以往的post都是陷阱?從來沒有幫學生賺錢?

    其實想知道答案應該問Pan sir。群組有個奇怪的現象,他們想知道答案,但永遠借別人的口去問,問了、答覆了,但又不相信。他們比較相信自己心中所猜測的答案。

    回覆刪除
  14. 我是pan sir 以前的學生。現在不在群組內。
    我相信堅果樹只想去分享,他對課堂的感想和看法,並不是惡意去攻擊別人。大家應該理性討論。不要用粗言穢語表達意見。

    股價的走勢本是難以估計,尤其在熊市中,股價從高位下挫50%的股根本遍地都是,而且不知反彈何期,我相信不止是Pan sir,很多的導師也有虧損。只是虧損是多或少。

    Pan sir 的投資理論我是明白的。他相信他所講的股票是有它的價值。他用了年報和公司過往資料去證明他的觀點,他選擇繼續持有,可能是相信市場最終會追上價值。如果他認為自己的決定無愧於心,為什麼要為對的行為道歉?

    如果覺得沒有價值的,當然不要盲目去跟隨。不要基於對別人的信心而做決定。如果自己對事物沒有信心時,即使輕微的下跌令人很恐慌,失去理性思考的能力,變得情緒化。

    我覺得每一個導師也有長處和短處。既然已經報了上課,應該盡量找它的價值。我當時上課的目標是,能夠找到有價值的股票,不再盲目聽其他人所說number。我學到投資的心態是決定成敗的關鍵,用了槓桿,回報及虧損被放大了,人就很難冷靜下來做決策。

    失敗了,應該要好好檢討自己,畢竟做決定的最後是自己。

    疫情還未過去,Pan sir講過的股票還未反彈,仍在捱打。Pan sir不是神,不能讓商場繼續做生意。而當中的股票是否有市場價值,我覺得還不能作定論,還需要等待疫情過去後才知道。

    希望堅果樹在上完課後,在blog分享感想。希望會找到課堂的價值。如果真的沒有得著,我相信心平氣和跟HKLA和Pan sir 提出改善建議。

    回覆刪除
  15. 成班group嘅劣徒,睇下呀sir幾好人
    俾以下Suggestion,你地明就明,唔明就唔明
    ......................................
    當年Sars 都有人38萬沽淘大花園(2房),又有人38萬買淘大花園。宜家都好似當年SARS 咁,d資產價格不斷跌落來,你呢個位買到,或你hold 住assets 守得到繼續收息。你之後就會贏。當然我講更可以hold 住15年以上的心態。

    淘大花園(2房)上年6月沽出價係726萬。
    投資成績的高低,未必係因為技術/工具問題。
    最大分野最後由心態+信念去決定。
    可能有人都認為宜家股價大跌,就已經覺得自己輸了。未必有能力睇到15年後,或守到15年後發生的事。
    心態決定命運。
    你唔貪過籠,唔買過多的野,心理影響就會較少。
    慢慢地贏,累積資產就會去到終點。
    每年12.5%回報,6年就會係一個double。
    控制有限風險下,賺12%一年就夠啦其實。
    不貪就是贏。
    不過呢d太老生常談,我知好多人未必會聽。覺得係講更廢話。聽了,又未必做到。
    見到資產價格缩水,就會驚。
    忘記了第一堂所講,資產價格下跌先係吸納時機
    當然有人會覺得跌就當然要沽啦,要係呢個時候沽貨。
    各人有各人做法。
    但要記住,呢個世界無投資物係唔會跌。
    我都唔咁話,我唔沽貨就一定係o岩。但最重要係守得住。
    無人可以估計到疫情可以去到幾遠
    可能真係會染到全世界,停唔到,無人知。

    回覆刪除