2020年10月31日 星期六

珠海買樓記 (四)

 在內地買樓進行網簽的話,最好有以下東西

1) Wechat (必備)

2)內地手機Number

3)國內銀行


先試下買樓步驟,為左確認你既身份不在國內,你必須同意"共享"你既私穩,令發展商知道你無法在國內,所以只可以進行網簽,呢個手法有好有唔好。唔好當然係冇得現場睇樓喇,令到唔了解市況同係不透明既情況下,無法同其他買家溝家等等。

當然唯一好處係方便唔駛上大陸就remote個sales選樓,而點解係國內三月時大爆發發展商都唔破產︳就係多得呢個網簽喇。

好喇,講番正題︳我個sales當日就晨早八點鐘坐係場外去搶盤,去到九點幾佢就話幫我搶到了~


下一個就係要係"wechat"到共享我係香港既位置,借網上人照片一張,Wechat呢個共享位置真係好有用,方便其他人去到某個地方迷路或找朋友在那地方,對著地圖就可以跟到



之後就係俾地址﹑身份證,之後再用一個叫法大大既簽約程式。法大大就係類似美國既Docu一樣,有一點非常重要既係。由於法大大只認簡體字,係香港用倉頡輸入法既Big5字,係法大大個apps係認唔到的,所以你必須要用word將自己個全名繁轉簡才可以過到關


下一步就係進行視頻網簽,sales會要求你開Video chat 同簽名,仲要打手指模(紅色)*你要準備好,要求好高。我用左藍色筆,取後要話用黑色筆,前後拍左三次片先搞惦

經過左咁耐,雖然個盤買就係細D,又俾個sales呃話係好野,朋友又話大陸人只買大盤。但後來自己想深一層,雖然我買個盤係呎價高峰︳而新地王又會係我隔離起樓。咁既係我個盤理論上都唔會點跌。另一個重點就係,由於呎價高的關係,所以理論上買盤既都唔會係太過平民,總價係35500一平方,相對於金灣﹑斗門15000到2XXXX左右一方,明顯有好大既差距。簡單黎講,到你退休或得閒上去玩下,你都唔想有D太平民既鄰居,正如一後我去大馬只會選富人區一樣,大馬富人區只集中係韓國﹑日本等外國人,本地平民較少住係個到。我相信既然命運選擇下。我會保留呢個單位用作日後之用

沒有留言:

張貼留言