2020年10月12日 星期一

珠海買樓記 (二)

 放棄了買入深圳樓後,我開始留意大灣區的樓盤,東莞和佛山的樓盤。原因之一係佢地人多,由於親烕在東莞居住,早前去探訪了他們,感覺得東莞還是很鄉下,記得那天去了東莞市中心的步行街,已是全東莞最旺的地方,中午到黃昏時段也多人,但無論在規劃舖位,營運上都感到和深圳落後很多,街道茖後唔在講,垃圾處處。雖然sales有同我講過松山湖附近,是華為最大的全國營運中心,可惜那邊價格太貴,而我唔少供應商也在東莞,唔少都同我透露過不是一個好地方,例如汁笠左好多港商﹑好多倒了,或像是個鬼城一樣。所以東莞在我實地觀察和供應商意見下,就放棄了


而佛山係一個充滿活力既地方,廣佛同城是這幾年最hit既大灣區代名詞,意思是由於廣州由於人口太多,同時天河一帶樓價飛升,去到10萬一方,即係香港10500一呎, 而佛山的樓盤大約15000一方。平均來說佛山的樓價只係廣州的1/2 或1/3左右(因廣州好大,唔同地區有唔同樓價)

而在高鐵或城軌出台後,一小時生活圈已成功咁將廣佛兩地拉近,考慮到佛山有700人口,消費力也不弱,是一個好地點。 Mcity附近係我係佛山既首選,當然因疫情問題我又唔去選


最後既考慮係珠海,成日上新聞既港珠澳大橋,老實講要踏成2個鐘係珠海再番黎香港,真係唔係一個好選擇,當然我睇電視到有人真係試過係珠海坐跨境牌車,可以做到1小時由珠海市區返回香港東涌的位置,但係大前題係唔塞車


我唔認為珠海係一個好地方,因為佢人太少,連大灣區夏門﹑肇慶都不及,可以話係大灣區榜尾﹗但我一再翻查有關珠海既消息,得出如下:(在此不討論數字是否做假或真確性)



睇番佢個常住人口係榜尾,但新增人口比例上係全省之最,有近7%升幅


我以我有限的數學計算下,十年後既珠海人流會係400萬以上 (希望個官方數字冇老點我)

而佢個GDP增速也不錯

再看一下佢地係疫情下各市級既得分



作為一個爸爸,我希望我的兒子生活或發展在一個有競爭力既城市,還是一個環境也優美的地方。在處理疫情上,珠海市同深圳同一級別


另一個選珠海既原因,係因為香港這邊有直接的發展商,可以提供網簽,我會係後文再補上,呢個係提供一個好便利既地方方便市民購買。另一方面我就要去選珠海那一個區,有香州,金灣區和斗門區。香州就是珠海既主城,政治﹑經濟集為一体。而金灣同斗門區我唔係話唔好,但得個幾萬人住,可以話我地香港一條鴨梨州都多過佢D人喇,咁買黎做乜?又唔限購大量供應,對於我有限既分析黎講,我只會選起碼"有人"既地方

而珠海仲發展左橫琴新區(金融島,借俾澳門一起發展)、珠海高新技術產業開發區、珠海保稅區(我視為水貨區,當然呢個水貨區做得比上水好得多,起碼唔會見到lift神, 佢用黎分散香港投資)、珠海高欄港經濟自貿區、珠海萬山海洋開發試驗區5個經濟功能區

而最後我選既地點就係離保稅區一公里內既地方,保十琴,另一個好消息係香港開放車可直接軌珠海橫琴區,之後再幅射全珠海,而保十琴位置亦會增加灣仔口岸去澳門媽閣附近,新海底隨道有希係將來實現,雖然話澳門都係得個70萬人口,但如果保十琴可以同澳門相通,我想信係一個好事黎,希望我冇選錯地方












2 則留言:

  1. 恭喜你再次置業成功
    原來買內地樓,要諗咁多嘢
    長知識了

    回覆刪除
  2. 謝謝你到到訪 不過現在投資內地樓並不是個好選擇

    回覆刪除