2020年10月11日 星期日

珠海買樓記 一

 最近有筆人仔就快到期,我國內的經理已經對我"虎視眈眈",時常打黎話要做乜做乜投資。見咁多朋友都有投資大灣區既樓盤,我自己都分析一下


原本這筆定期我目標係購入近深圳火車站附近的劏房,在羅湖區有很多這些小住宅,租金回報大約是2.4% ,約100萬左右,樓齡大約係二十多年。內地有一個產權限制,住宅是70年,商用的是40年。過了期的就看政府要補地價或重建。

我先講下我買入原因:

1) 留意到新聞深圳即將會規劃重建羅湖火車站,同時把伸廷到高鐡站那邊,整個規模會波及商業城一帶,如果幅射過去,羅湖舊改應仲有升值空間。原本在2020 2月時我就去買︳可惜因疫情問題取消。

2) 公司就在這裏附近,買多一個單位用做長線或有時可以在深圳玩樂也不錯

3)後來考慮到香港和國內問題,眼見香港政府在規劃一件事上要拖很久,例如明日大崏,西九龍﹑啟德用地等等。我相信如果重建羅湖火車站,在施政和拉布上應有排未搞得惦。最後我放棄了購入深圳

4) 留一個單位在深圳,方便日後兒子長大後多一個選擇。希望冇得罪各位政見不同既朋友,我係一個商人﹑商人既方度中,揾錢係我最大既動力,我唔會去區分任何既顏色。在此文只重點在經濟角度去看一件事,在商人既捉覺下,我認為香港既未來已經玩完

佢被邊緣化。

A)香港係一個自由港,免稅係國內人黎香港一個動力。我眼見海南既免稅區既成功﹑上海自貿區,現在差不多每一個省份也想申請,眼看上海同海南既成功。我唔認為香港可以再利用呢個中間人角色去做

B)轉口貿易:我自己深受其害,自疫情下,我大部份公司既貨已經冇再係香港走,直接在國內的港口和利用南方航空出口歐美。無論在成本和速度上,我都明顯地有著數。基本上香港既office, 轉口貿易在此消彼長下,只會日益減少。這涉及大量既物流﹑會計﹑港口碼頭既生計

C)國內一值分擔香港既成本,在橫琴,海南搞金融港,分化了香港既地位﹑英國既倫港所,寧願同上海交易所合併,都唔想同港交易合併就係一例。呢十年可能唔會有好多差異,但難保20年後香港既金融業會係點

D)以GDP增長黎講。十年後國內既通賬同人工,已經同香港接近,在通賬影響下,樓價實際即使唔升,也會跟通賬而上升

而我買入原因目的係希望我兒子將來放眼世界,唔一定局限係香港工作,在大馬﹑歐美,甚至乎大灣區發展,我記得我小學的時候,我老師講過一句說話,令我深深咁認為中國係非常邪惡既國家黎,呢句說話令我一直係幾十年黎都唔敢番大陸 驚俾人捉。直至去到我創業,我以三十幾之令回國內,和唔同既人去溝通,真正認識打交道,細看下中國人也只是糊口揾食 並唔係想像中咁壞 看到國內既發展後,我才理解到原來自己一直係咁無知,以前既偏見影響左我既人生上半場

雖然我唔肯定將來我的兒子在中學﹑大學受到朋友老師影響,令到佢帶著有色既眼鏡去看一個人,我希望佢可以做到一個無私,同時看清楚事物既本質,同我一樣有既分析力。

為左咁,我希望佢多一點接觸唔同既事,以一個客觀既方向同睇法,去看待國內既發展,這就是我買入既原因,目的係當你有個國內既單位,自然會回去接觸同了解,我認為真相自己去體驗,好過別人既言語

另一方面,國內人非常拼博 ,能找到每一個機會,無論在人口上 機會上 內地比香港所得到機會會更多,唔好再帶有香港人優越思想去看待每一件事,看輕國內人就如同看輕自己,人沒有高低之分,出世亦沒有選擇權,標籤化別人會令自己失去機會,我希望自己兒子能帶謙卑既心態,對待每一件事和人,去為自己下一代去努力


1 則留言:

  1. 希望你囝仔,長大後會明白你嘅苦心

    我睇完,都好同意你嘅睇法
    香港,未來條路,唔易行
    放眼內地、世界,有更多、更好機會

    回覆刪除