2020年10月17日 星期六

珠海買樓記 (三)

 這個係一個後悔來,用以係警惕日後自己和下一代,不要受到主觀既影響去決定。

這篇是買後有一點後悔當日的決定。

首先是樓層上因選的位置是高層,同時在景觀上我已做好研究,所以這點沒大問題。唯一問題是選擇的單位

選到的單位是09 08 07 三組,47平。07單位是最近電梯位置,而08是整座大樓的中間,09單位是最遠。最後我選了一個好意頭的08號單位。選08的另一原因是我原意係選07號單位,但留意到近窗的位置可能會影響到景觀,被自己的陽台位阻了澳門的景。所以改了選08號。這個才是我後悔的開始



簽約後我發現到一個藍圈的位置,由於不像是冷氣機的東西,於是問一下銷售回答我是一個對流氣窗,用以加強對流風,我發現到原來08和09號是共同一個對流位,而07的位置就是獨立的,即係隔離屋食煙或有病毒你有機會食到佢既二手煙。呢個係我始流不及既地方,同時留意到07單位在外望澳門較多空間,而且去倒垃圾和搭電梯也要比07單位行多幾步。

當時實在係唔應該因意頭或景觀上去選08號~

另一方面,這期間我才有較多時間番閱有關珠海的資料,發現到原來橫琴發展已近有十年,是國家在2009給予澳門便利,做就了十年既發展,由一無所有到高樓大厦,都只是僅僅有的一萬人數戶籍,常住人口得7萬人。有關開放澳門車直接到橫琴,原配額是2500,發展了2年,僅僅得1000人去登記。

番查資料,澳門人去橫琴查車入境,必須要在當地有樓﹑或工作並交社保,又或者係注冊公司才可這個資格。澳門人有65萬,但只得1000人去做呢個行為。可推測橫琴樓只係澳門人作為投機既一部份。無論香港開放車直去橫琴與否,都無法改變澳門當橫琴係一個投機行為,而唔係投資。投機和投資係兩個好大既分別,橫琴整個樓市單位中,有3成以上係澳門人士購入單位,而番查整個珠海區,二手賣出比例在2015-2016年係1:2。即係每賣出2個單位,就有一個係二手樓。而去到2019 年,就係0.9:2。進一步下跌。

我看到現在澳門連自己在賭牌﹑能否生存到2022年都未肯定,那澳門或賭廳那有多資源去發展橫琴呢?

如果說留給橫琴發展,俾多十年時間佢地,呢個只係一個自欺欺人既說法。相信我呢個單位用作日後渡下假,去玩下既話,還說得通,但如果是用來做投資的話,就說不過去了~ 時間再俾多我一次的話,我應該直接選擇在香洲,拱北或吉大的情侣路一帶,好過選擇近橫琴既地方






2 則留言:

  1. 面積細,守下先!下一計劃在那?

    回覆刪除
  2. 對,面積太少了,珠海朋友對我說,他們不會選這些單位,他們會選較大的單位。佢話我係用香港人既想法去買樓,以為有城軌地鐵既想法去買係錯的。他們喜歡私家車代步。所以會選偏遠和較大100平左右的單位才住得人。

    呢個單位只係用黎呃無知既香港人買,我正考慮撻訂~ 要買應買回老香洲一帶或直接在深圳買樓易脫手

    回覆刪除