2022年12月7日 星期三

我的裝修日記(二) 判頭篇(要Share出去,唔可再俾人揾笨)

 如果你再一次問我,日後再搬屋會會不會選用工程公司,我可以答一定不會。原因係呢D所謂既工程公司老闆︳其實佢地所有既工程都係"外判",裝修主要分5類

1)清拆

2)水電

3)泥水

4)木工﹑油漆

5) 傢私﹑清潔

工程公司既老闆其實除左係比你熟成過流程之外,其實上如果時間上你會優幐過佢,而心思亦會比佢好,原因係佢大多工程或佢跟本只想用最平同最簡單既方法去倒模咁做你間屋Job, 如果你自問心思同時間上優勝,根本就唔駛揾呢D判頭。因為所有既工作佢只係Outsource俾人﹗你只要有其他如木工﹑水電電話,已經可以發走佢﹗

在網上已有大量呢d唔同類型既公司,好像在https://www.hellotoby.com 這個網站已有唔少既公司可以俾你價格同揀,跟本無必要去揾呢d判頭去做。但由於我係第一次進行全屋全爆既過程,所以我唯有選用工程公司,事後我已經將呢5類個裝修師父電話全部抄晒牌,以後待我日後裝修或朋友之用


而我選用的公司,係所有報價中最平,只係23萬,原因係佢乜都唔包。唔包門﹑磚﹑水龍頭等等。咁我就可以俾佢唔食太多錢﹗因為其他唔包既野我可以"淘"或者自己揀靚野番黎用。你揾得師父佢一定係俾最CHEAP既俾你﹗

後來我先發現,呢D 所謂既工程老闆其實都好貴,先出post 佢張合約,一見就錯漏百出,同一張單有3個唔同電話號碼(見圖), 就知佢一定係唔細心既人。而且公司電話都改過兩次,你懂的就知乜事。

就要一個安裝馬桶為例,標價係$1500,但其實安裝一個馬桶係我樓下既水電師父只係收$800,即係佢已賺左你一倍。而馬桶既安裝係屬於電工一部份。

以2022年新一季一個電工日薪係$1400左右。當你以後裝一個馬桶要$1500,咁佢都係食左你$100差價傘,咁你就大錯特錯。原因係$1400係可以做全日野,即係佢可以係同一天完成裝馬桶,裝水龍頭﹑掛架呢三項。

睇番師父張單,馬桶收$1500 / 裝水龍頭收$2000, 裝毛巾架收$2000, 一天之內係可以完成

咁既係你白白咁俾人賺左(2000+2000+1500)-1400 = $4100

不過呢D智商稅對我來說係完全甘心,因為我真係乜都唔識,但經過今次之後,我肯定不會再發, 。另外淘寶上有唔少龍頭係"扭"落去,非常簡單就算一個女生也做到,你只要有一個扳手就已經搞惦(我係選呢呢款)

注意內地既龍頭係同香港唔同,內地係3分內牙,而香港係4分內牙,你只要買一個呢個part就可以淘到黎香港用。同埋裝毛巾架係用貼膠水方式,跟本唔駛師父鑽牆,所以其實你跟本就可以呢呢三項斬去餘下馬桶就足夠





我用既龍頭

https://detail.tmall.com/item_o.htm?abbucket=7&id=41285443872&rn=621a6167eaee6971ee2d081e8fdb9d73&spm=a1z10.5-b-s.w4011-14601288098.23.48745779eYWqtM


3分轉4分配件

https://detail.tmall.com/item_o.htm?_u=71qgfdva99c&id=641368537609&spm=a1z09.2.0.0.63c52e8d5jRqFa












3 則留言:

  1. 師兄, 我都有4, 5次裝修經驗, 可以同你分享下, 有些裝修師父後加工程, 可以加好勁, 變成另一個伏

    例如張單沒有列明的內容, 後期你叫個裝修師傅安裝,佢地可以遂筆同你計,例如你買左個花晒或者燈返黎,你唸住唔俾佢食買料差額.佢地可以用後加單安裝差額同你計,例如一盞燈淘寶買番黎先2舊水,裝工也可以係300都得, 裝個花晒收你600蚊之類咁樣.

    我見你張單好多野, 未有列明, 隨時之後變後加費用
    例如我見呢張單無寫裝門費用, 門框, 門鎖等, 裝燈費用, 大門, 洗手間, 廚房雲石收口, 或者窗台石等, 做天花但筒燈安裝等, 廁所鏡柜安裝等, 所以師兄有準備後加費用可能不少

    回覆刪除
  2. 楠兄﹗謝謝,小弟都係交左唔少智商稅﹑可幸既係︳呢個師父同其他個D水電係後加既工程都係合理(市價), 例如裝左2支燈都係收$150.
    同埋市前佢會有同我講要幾多錢,咁都好合理~

    我揾左木工去裝5個門,收$11000, 我暫時未做雲石收口,所以未知要幾錢,原來雲石要收口?我只係門櫃同浴缸個雲石係我自己係霊石公司訂回來,已經做左小圓邊,泥水冇收我多錢就咁就幫我裝茖去。

    天花但筒燈4支收左我$150, 鏡柜係用設計公司,佢地係包裝全屋既家私,所以呢個應冇問題﹗真係多謝師兄指導﹗

    回覆刪除
  3. 香港天氣潮濕,用膠水貼毛巾架,會經常跌下來。
    我之前試過,廚房的廚具架、洗手間的毛巾架,都用膠水。
    回南天,不斷跌跌跌,好煩。最後我轉晒鑽牆。

    回覆刪除