2021年4月28日 星期三

交易日誌:決勝期指結算日

 



昨天係呢個28993呢個藍圈位買入,  買入原因係因為今天是期指結算,由於內地是放五一假關係,係佢上沖保力加通道我就有預感今日起碼會邊一邊。

理由係港股呢半年係完全跟中國股市走向,由於恒指國企化,所以現在影響到香港股票係大陸,而唔係美國股市,所以美股升跌基本上係同香港冇關係





睇番以下個圖,呢個係HSI同燈線係中國指數,我地既高低位基本上係同大陸冇分別。由於大陸將放假到五月4日。我預計呢個時間正正係推上恒指既一個大好機會,狹淡倉。




所以我就偷步一天係昨天上沖BB時買入期指︳不論輸贏, 都係29/4結算,所以我係贏有限,輸有限。 (藍圈位係我入市,28993 ,再係今朝9:18開市平倉,獲利258點




如果你再細心想一下,上年12月港股趁內地假期時一路爆單邊夾淡倉,呢個情況我相信係呢個時間內就會好快出現
現在期指係收窄通道~ 相信邊波幅機會好





沒有留言:

張貼留言