2021年4月14日 星期三

通賬和財務自由

 今日剛剛看到風兄係Patreon的內容,有部份好值得我深思,有感而發寫了出來


節錄如下,希望風大俠唔介意我引用佢少少內容:

工作是一個人一生中花最多時間的地方,但更多的人,天天幹著無意義的工作,每天還要忍受高壓的環境、上司的無理、同事的傾軋、加班的爆肝,只為了多一點點薪水。其實,你有沒有靜下來想一想,究竟是放不下一份工作,還是放不下一份慾望


文章既內容如同係香港既縮影,我相信近香港九成既勞工階層都出現過呢D問題,層幾何時我都每天做一些無意義﹑重覆又重覆既工作,那時我深深體會到人在江湖﹑身不由己既情況,問題是?我到底有冇得揀呢?


呢個問題好最決於自己既惰性,如果仲後生,我希望我的兒子日後睇到呢個Blog之後,希望你可以在30Age前看到,為自己做出一個選擇,到底是每天如上面咁講日日成為時間既奴隸,抑或係自己去改變自己既命運。由於大部份人都係佢個地comfort zone, 實在好難做一個取捨,如果仲後生,唔好浪費青春,爸爸也是在30時才開始創業,到真正成功才是35之後既事。所以要好好利用仲係青春既日子


而另外今日有感而發既就係,HSBC 禁止買賣持有Bitcoin相關性既股票


對於HSBC呢個行為我只可以感到憤怒,之前係香港賺大部份既利潤,又唔派息。現在仲唔俾買賣bitcoin stock. 純用主觀方度去看,如果利用銀行去買bitcoin,你話用黎洗黑錢都無話可說,但現在係連Bitcoin既股票都唔俾買賣,就有如GME事件一樣輸打嬴要


現在因病毒事件,美國印出黎既錢,已經係自立國以黎既總和 ,再加上中國, 歐盟﹑日本,印度,基本上冇一個國家唔去印錢。而印出黎既錢又唔係直接茖市民個袋,而係將D錢注番入銀行體系大放水,如果你唔參加呢個全球放水大遊戲,最終你會因通賬而永久失去財務自由既機會,簡單黎講,以我有限既財務知識就係︳印出黎既錢,最終會茖在股票同樓市上面,如果你唔去做呢個賭博遊戲,咁你就冇可能追上通賬,最終股樓大升(現在newyork 樓價比上年升15%, 澳洲﹑英國, 新西蘭都全面加價樓市近5到10%不等), 根本就就係迫人去參加呢個遊戲,但升斗既市民,佢地有邊有咁多能力去炒股票呢?十個股民﹑九個蝕錢,最終就連自己既財富都俾呢班可惡既大財團"收割"埋

Bitcoin同其他去中心化既coin,正正係為我地呢D無力對抗呢D 印錢機大國去保留我地自己少少既財富,用黎當分散投資又好,當係收藏又好。而HSBC連呢個買股票既權利都唔俾我地做,我最反感的,正正係呢D維護住佢地銀行體系既霸權地位,因為人人都去中心化,就唔需要有銀行既存在。HSBC正正係打壓人類最後一根防通賬既稲草





沒有留言:

張貼留言