2021年4月20日 星期二

看對 下大 抱住

最近覺得自己既炒股有一個好重大既變化 就係心態 在此要寫下來留級兒子用 


1)每個人都有自己交易法則既一套 正如我的方法未必適合你 舉個實際例子 我認識一個股神台灣JG, 佢回報呢幾年近十倍 而佢既trading機本上都係透過經紀落盤 所以基本上你買D乜,賣D乜,佢個經紀都係第一手知道。而呢位經紀亦係JG既好朋友,所以JG唔介意俾佢知。好奇既讀者一定會想, 呢位經紀好好彩,好多人要俾Patreon費幾千蚊一個月,都只係為左規探股神既持倉,莫過說買入買出既時間點,對任何人來說是夢未以求既事

過左一段時間,JG問番佢個經紀,就算冇十倍回報,起碼都有三倍吧。佢個好朋友話佢知佢唔單只冇賺,仲要係蝕錢﹗點解會咁呢?

呢個就係交易既規則,就算你根著我去交易,但信念不足,往往因為咁而去做止賺或止蝕。就有如我認為今日在28474係一個入市位,有幾多人會相信同夠膽去入呢?

2) 技術分析只限用係期指,Day Trade Only, 任何技術分析就算幾勁都好,你都冇方法可以避開人為因素,例如今天2020就配股急跌


所以利用技術分析去發逹係非常難既事。最多只可以做到1R to 3R左右。問世間有幾多隻股王可以俾你捉得到?

而技術分析只要過左一日,個作用就會減弱。當然有係形態學上只要未被破壞,方向也是對的,只是只要錢一日不在手上,你既持倉風險係冇減少到


2) 自己既技術分析其實係三個月前已到逹頂峰形態,根據Jlaw CupSir 兩位大師,佢地回報都有近36% to 50% 不等。每日大約係3個Trade左右。但為我我只能做到近接近既成績而冇超越佢地 (Jlaw 2月大勝,3到4月損手圖)





於是我review番自己既交易Trading, 發現有一部份既操作係在於過度FOMO,  例如係手機到做trading,冇認真過圖表,又如在美股開市後就入市,呢個正正係大忌,但我每次做完都發覺係做錯左。因為美股開市頭一小時波動太大,呢D情況係完全唔適合做交易,反而做指數係更好

再睇番交易記錄(3月到4月),買股票win rate只有3成左右。而買期指係100% Win rate, 期權操作就有近7成。呢個成績如果用買股票黎講可以話係唔合格。而唔合格之中,除左因為3月同4月Difficult Period問題同FOMO外,買入方法同分析都係好正確。

問題係在於買入後既政治同人為風險,因為自己唔係操控股市既大戶,所以只要一過左一日,你每日既風險就會增加

而炒期指係我最好既成績,完完全全cover晒股票既損失,係因為炒期指係好依賴你成套技術分析, 呢點係好重要,由於勝負只係一兩分鐘之內既入市位,贍大心細係好重要. 我認為自己a 日後應在期權同期指之中發展。而股票就只在強trend時才去買~

你可能會問,點解你話3個月前技術分析已到頂峰,但為何是呢兩個月才有咁好成績呢?呢個就係正正JG所講既心態,就算你有一流既交易技術,只要你心態唔得,你最終都係會輸成績

記著一個重點,技術面只係20%, 真正關鍵在於心態50%同持倉 30%

爸爸發現到突破自己既心態係在於你有一次真正既"痛"過。你自然會明白。上年既美股20/3大跌市,由於爸爸那時仲未學股票,所以之前的損失係唔計。

真正既心態磨練係在於爸爸在2月時戶口由250萬升到320萬後,由於過渡樂觀買股票Momemtium形的股票 ~ 引致到3 月後美股做出調整時只是輕輕大約15%拉回,已足夠令到戶口由320萬跌到220萬。足足跌足了一百萬。呢個就係心態既磨練,因為你戶口由win大錢變蝕錢,會比起你大跌更難受

但只要你相信你自己既技術同磨練,就好似爸爸一樣,當你受一次重大既痛苦而佢冇令你"離場", 咁佢就係你最大既苦行老師~ 相信自己,因為爸爸已經透過以上既期權同期指方法,完完全全咁收復失地~

在此分享一下膽大心細既期指Trading, 今天去到收針的地方28474左右入市,利用RSI / 保力加通道。再於28575 / 28640兩個位沽出期指同指數期權, 共賺263點。






記得要學好Delta的計算方法同0.66的準則才好去做指數期權,唔係一知半解只會係蝕錢收場的



1 則留言: