2024年5月22日 星期三

成都行

在此紀錄一下

5/14 1 2:00到成都天府機場- 錦城原舍酒店(3037)- 客機遲到了,服務台小姐好好人,帶上房間,只係房間用小米Siri ,普通話窗簾讀極都聽唔明﹗無法執行,之後去了武侯祠,好正,成個行程一條友係最開心的。晚上約了台灣和導遊在他的書局參觀,我踏住美團單車,一手查電話,單手查車,好在冇貨車,唔係撞死,去到令我想起印度既建築物﹗好驚呀,那個台灣女生很狐獨啊,好像不懂怎樣說話,考慮到他們還未吃飯但我們就不斷咁吹水,我就提議走人,順水推舟

 

5/15 1 07:30客棧早餐- - 10:35離開拿行李到(262)集合-coffe shop打鈍玩了一輪貓,之後我在車上提議先拿單人位,以免被隔離男人臭死,最後Jim同意,而Mak好像不太舒服,他選了令人奇怪位置。 向陽唐毛肚火鍋午餐(開無人機,但就在警局門前飛好驚呀﹗- 三星堆博物館- 三星堆遺址(1小時我只行了一個館,乜都睇唔到,拍了幾個三星避孕套,遇到團長係到買GIFT,我又買埋一份,佢行展三,我行展一,後黎發現展一太多野睇唔多對路,即打俾佢叫佢快D- 買左雪條,借左俾團長同Dave拍照︳之後就就融晒

 




張任墓墓園-唔多好睇,得個石,唔知做乜。雒城-下雨又唔方便,又放唔到機,同團長行左一Round

 百倫燃夜,吃了個貨不對板的豬肉飯,買了點生果,在商場期間想起Jim話想食薯條,順水推舟買埋一齊食。綿竹明清園酒店- 呢間野好horrible, Mak好似黎料,唔敢訓,要同司機一齊,又神壇﹑又門神,又大紅燈龍高高掛,入到房仲有隻飛蛾,俾我打死左,開唔到洗手間燈,唔通今晚要玩模黑bathing??出去揾阿Dave,佢話係入面有個制,台灣個女仔開門,順便幫佢搞埋,但Kenlly話會俾人偷睇個浴室窗︳我心諗邊有睇到,要爬上去先睇到佢架,同埋要好貼個窗先睇到,最後搬了枱除下浴巾幫她弄好

 


5/16 2 07:10逛年畫村後酒店早餐,個自助餐好一般,之後佢地仲講解埋,我就去放機,呢到要構圖,花時間,拍得唔係太好-

年畫湖-台灣那兩個人遲到﹗

 諸葛雙忠祠-好鐘意呢到,放到機又影到我要既野,我問左主持拿了香,同團長搞了個儀式

綿竹博物館- 呢個洗手間好唔惦,個尿兜條管是爛的﹗我一路去,一路就係下面滴落黎,頂,之後番去報告,叫人唔好用第一個。

綿竹城遺址-好正,好曬,放機一流,放放下唔見左佢地,打俾團長原來去左個雞場﹗



倒灣古鎮/石三妹燒土雞午餐- 呢間野都幾好食,但份量太多了,我問佢有冇USB插頭,佢地聽唔明。

白馬關景區Eric Ching條友爬左上去﹗阻止我放機又唔好睇,之後係龐統到PK﹗一路影相無留意個坑

羅江金雁大橋- 漢平陽府君闕-行左上一個觀音送子既地方,完全唔知做乜,唔好玩, 團友話肚痛搞到我好驚,之後唔好理咁多,叫定外賣番酒店食,但自己一個食好似有D過份,唔理,我想食菜呀,食飽剛好8點同團長一起茖去,之後佢地食飯,我去左荿業廣場,我計算過我唔夠USB線,要去買,估計這裏有,架call車司機好好︳同我吹左好耐水,佢話佢有個朋友同我一樣港普,所以完全聽得明我講乜,出路預貴人。去左Watsoncable,之後再去左馬永里行夜市 ︳再打車12蚊番 富樂山- 綿陽富樂山九洲國際酒店-

 5/17 3 07:40酒店早餐後行富樂山/交流會-今日見識到Kenlly既能力,原來佢係個好好既幫手,我好似發掘到佢既能力咁,搞powerpoint時主動幫手,之後我就拍下片咁,助會長一臂之力。上左個富樂山個頂︳合照一下, 三餘兄仲要求同女生合照,我明的,長期工作很悶,我當然盡力滿足

 綿陽博物館- 個教授我懷疑佢同小姐有關係,我同Eric Ching討論左好耐,係佢孫女定阿女。最後一幕令我地好意外,太可惡了,我想到不愉快事情。看到她自己查了車走,人間就是這樣嗎

西山子雲亭風景區/蔣琬墓營盤嘴- 呢到好正,好優雅,我地上左個大景觀,時間都好急下

車路過越王樓- 蜀漢江油關- 鴻湖飯店晚餐- 我一開波就放機,放了三粒電呀,無晒電,之後追佢地上左樓梯個江油關要拍像,走黎走去,熱到除衫

我唔敢食佢地D野,團長選了一間店,我冇食︳去左買方便面,因為我見到個店員收起人地食餘的東西︳我看到他再翻炒出來俾自己食。要提他們嗎?但他們已經食緊,都係唔好講好了︳但我自己都豬︳放少了水,變左生米

劍門關風景區(南門)- 劍閣青檸小舍- ,呢間店好可怕,我安排了底層,一出去好嘈,糙光在我隔離,我仲聽到佢D吹頭聲,D 樽裝水似係翻新過,唔敢飲,而且沖涼同洗手D水應係井水黎,有泥味。個Router我想拆開佢,我見到好多孔,好似偷拍個D,研究左半個鐘,因為諗起我地有女生在現場,而且個店員又係男人,同時要求我地提早交証件,佢可能一早安排左有料既房間俾佢地,我覺得都係message 人地好D, 諗完經就訓

5/18 4 08:30跟大隊吃 食味鹵面館早餐-好難食,我考慮到太多人問題,先自己下單後︳即行出去揾第二間店,想分流一下,好在揾到,拍了照俾團長,建議佢地去死,慳一半時間點餐。我個牛肉面變雞皮面。

 劍門關劍閣行山- 呢到好正,拍左好多想同片,但我地和大隊分開了,看得出團長, Steve . Dave Mak都係行得之人,Eric Ching好壞將佢支可樂放我到。我見Kenlly好似唔多惦,唔好意思下幫佢攞支水同叫Mak幫手拿袋,雖然我知團長已經幫佢攞左大部份東西 ~之後仲下雨,520團長生日,想俾個surprise佢,但訂蛋糕時唔肯送,好在Kenlly又咁岩係到幫到手搞惦,我覺得佢今日好攰,如果家下叫佢同三餘一齊唔好,覺得佢係唔想輸既人 咁我行慢D就冇咁顯眼

山水人家豆腐宴午餐- 後行完去左食飯,佢地點太慢,我出手點晒D6餸,再屈店家送湯,咁我地就食七咁食

翠雲廊- 鄧艾鄧忠陵園- 金牛古道(漢陽鎮至普安鎮)- 成個行程最滿意既無人機拍,原因係拍片要構圖,又要時間,我跟本之前拍的重來唔知個圖係點,今次團長話行重覆既路,咁我先可以計劃好我既方案,由他們入去那一刻開始計算,再拍他們出來步走,完美~

 

 夢欣源北京烤鴨生日晚餐-團長好快樂,因為團長快樂,我也快樂了

 賈公闕- 梓潼七曲山大酒店-

 

5/19 58:30酒店早餐後去交流會/七曲山大廟區/水觀音區/金牛古道/古瓦口關- 寨缸瓦豐盛午餐- 魏延祠 -梓潼諸葛寨/臥龍山風景區- 天府機場-

全日唔知做過乜︳只係坐坐坐,仲俾個教授安排左坐埋普通話台到,就咁結束三國之旅~好在走晒同Carlos 同坐,同佢分享番做人既事,同埋佢係好好先生,唔食Rabbit,仲有我力爭幫佢拿翠雲廊票,但佢唔想同人爭。

Enjoy

 

 


沒有留言:

張貼留言