2022年10月12日 星期三

財商

人真係一個奇怪既動物,永遠有唔知足既日子,呢D只會為我們下一代帶來不必要既煩惱同戰爭既種子

人生既意義係D咩?照顧好上有高堂﹑子女和成為賺錢機器?想像一下如果你有一天退下來,你會做緊D乜?同邊D人一起過?點樣過生活?呢D問題一直呢十幾年不斷咁問自己,我既智慧真係用好長既時間才了解到答案

其實唔係樣樣都係為左錢,今日有感而發︳一個好好既大醫生朋友,在聚會後期傾下才知識佢患有抑鬱。說今日既制度下每3分鐘要睇一個症,壓力大,但因大醫生月入十幾萬,加埋老婆做護士長達20幾萬一個月。每天要我教佢點可以炒股票致富,制做passive income~ 

佢話因為冇現金流,D錢去晒供三層樓,唯一減壓啫好係不斷買黑膠麻醉自己,仲想脫離家庭子女自己搞過私窠減壓去玩hifi。不斷話自己中年危機﹑壓力大之類,呢D好明顯係40-50 range男人有既問題。主要係睇佢自己過唔過到自己過關。我問佢如果你夠錢退下來會點?點為之夠?同想做D咩完全答唔到,只不斷咁問我點可以判斷技術走勢﹑分析........買入點...........點可以將之前買到既阿里巴巴﹑滙豐賺乜錢之類咁........

所以我認為財商真係好重要,我覺得就算佢有齊晒我既功力,相信一定會炒到輸到乜褲,因為佢不斷咁比較,話人地有幾多錢﹑有幾多層樓,而自己仲供緊(雖然已有租客幫佢供), 我話供多十幾20年就係你,咁你做乜要咁急。好明顯佢係呢個香港"不建全制度"下,令到佢變得好急﹑好進取,做醫生係要慢同細心,你咁急係炒股票大忌,所以我唔會教佢任何炒賣方法,因為咁做無論係期權﹑期指都會輸到.....................

各位真係要好好想一下,日後退下來會做D咩?希望你已經找到﹗

1 則留言:

  1. 其實人大了,應該少一些比較,少一些追遂潮流的慾望,不要太過於在乎別人的眼光,學習珍惜自己擁有的東西。

    回覆刪除