2020年7月23日 星期四

VCP系列:美股AMD (馬後炮萹) 20200723

一直想係AMD未爆發前寫下來VCP,可惜沒有時間,特此留下紀錄


昨天AMD終於突破3月既高位59.3 的阻力位,現在如果今晚下星期一出現pull back的話可加注
,否則的話要多等幾天讓他發展一下

先分享一下有關VCP
1)在第一個區域下調14%
2)在第二個區域下調10%
3在第二個區域下調7%

如果佢發展第四個C的話,應是3 to 4%之內。所以應該在57.39的時候應該下第一注,用以3 to 4%的蝕價位,去駁取15%以上的升幅

VCP是一個非常嚴謹的選股方式,和普通的睇圖派或年報派不同。我係未認識VCP前,一直以為技術分析﹑睇年報才是最有用和最真實,但當我認識VCP之後,我才明白到以上既方法都係次要,因為無論你對公司認識有幾深﹑去參觀過那間公司﹑同管理層好熟,呢D都係完完全全冇用,謹謹係用做參考而已。對我一個以前會執迷年報既黎講,簡直係一個震撼,當然價值投資﹑年報呢D只可以用做一個參考。根據學派黎講, PE越低,反而係對那個股票有介心,只有高PE才會加分

點解我會咁講,不是越低PE越好嗎?越高PE不是賺取回報要更多年? 我以前一直都以為係這樣的,當我認知VCP後,VCP一派係否定了我的想法和取向,因為VCP只會選擇最有機會?最有上升空間既股票

而對普通人來說,買股票就係要賺錢。話自己係價值投資,越跌越買,呢個心態相信令不少人跌入不斷輸錢既情況,市場上,真正有能力既價值投資者,到底有幾多個呢?

沒有留言:

張貼留言