2020年7月23日 星期四

解讀VCP


VCP全名是 Volatility Contraction Pattern 


對於係名係咩黎其實我地唔駛去深究佢,最近要係認知佢個原理同應用方法首先在選股上,能夠入選VCP的,一定是在股票中的第二階段形態。底何謂第二階段呢?請見圖:

第一階段是股票長期係一個低位,沒有大升大跌第二階段係當股票開始進入一個上升週期,而呢個週期暫時唔太多人留意,即係話冇乜散戶去參與呢個買賣第三階段係股票出現大升大跌,波幅較大,散戶進場第四階段係像股災一樣,股價不問理由放售,引起下跌之後週而復始,再由第一階段開始而我地去選擇一個股票,VCP即準則就係,你只會選擇係第二階段既股票,只要你捕捉到呢個階段,進而參與到第三階段,你就會比一般既投資者優勝,甚至達到獲利。
咁點可以找到第二階段既股票呢?香港有2千幾隻股票,就好似大海咁...........


先個關子,係選票方向重點如下:
1) MA50 >MA150 >MA200 必須係之上
2) 股價處於大過MA50 > MA150 >MA200
按:有時我會見過人用MA20做標準,沒有用MA200
3) 成交量係1千萬以上
4) 市值200億以上
5) RS Ranking90 以上(唔係RSI)
重中之重係,呢D越勢線係向上,唔係向下的
6)股價必需在52調新高下,不低於25%
係呢6point入面,你所選上來的,一定係會向上升既股票黎。之後就可以再下一步去分析同去選擇VCP形態既股票




沒有留言:

張貼留言