2020年3月27日 星期五

上期權現金流作者pan sir班 試堂記 學到D乜? (二)



"呢D我會係課堂上講多少少...................我會將我所有既profile 全部係課堂到俾晒你睇"。就係呢兩句說話,我就咁奉獻左人生第一個投資班,約2萬多。當中包有7堂左右, 每個人都係貪心,相知阿Sir買邊隻股,好似問Number咁,自己成日去取笑D C9係晚上既財經台問大師點算,買邊隻我,現在後事想去來,我自己咪又係同C9有乜分別?咪又係想知阿Sir買左乜,我就跟乜................

上課的地址是灣仔,初時以為唔太多人會報讀︳誰知一看之下目測近100人,咁即係話一班都有近二百萬的收入,而呢個地點場地係租用,有班有學生才租,咁成本應唔駛太多,正如好似阿SIR話,係邊到可以揾到D暴利番黎,我真係深深體驗到

報讀的人有男有女,年輕到中年都有,但能力非常參差,明知呢個課程所費不菲,又會用IB黎教學,點解有人仲未有IB, 同埋會問咁多IB既基本問題, (例如,IB收幾多利息?點將美元轉GBP, 個LV係咪自動), 其實呢D野,直接可以係Youtube或者去打去IB到,有得免費上堂,又或者去70後個youtube去睇下,自然會了解得多, 浪費不少時間. 而堂上只有極少量既用戶提出蝴蠂式方案問題,呢個較深既方式,正好用黎測試pan sir既功力,可惜我覺得佢有點輕輕帶過,或者係我能力低,我明白佢講既方式,但做到又係一回事,呢D要睇成交﹑大戶向勢,佢完全冇講,只係話經驗或者睇市場形勢

除左第一同第二堂係學下期權(其實只係將本書既內容再講多次), 或者你自己有操下盤,你就會明白點去做,我同幾位同學一致結論,如果你想係課堂到學到期權,可能自己操下盤,實戰下仲好,大家都覺得有D失望, 相反,我同幾個上課的同學,都有提及過風大俠的Blog,大家異口同聲都話有睇過,亦因為咁而導向了過來,我反覆思考過後,發覺如果找一個名氣大的作家推薦,這樣也可以更"吸客", Pan Sir係計算怎可加強自己既現金流上的確有一手

又如果你係想用派Number黎致富的話,真係想都唔好想,阿Sir個幾個Number, (我唔會倒阿sir米講個number出黎,但可msg me)  到呢一刻都仲係跌緊,相反,網上有好多免費resources, 例如係seeking alpha / investement.com入面,有大量專家推介唔少收息既Number ,數據上亦比課程既更多更有用,我唔係話佢D Number唔好,而係佢個D澳洲好似823  既reits, 係呢一刻係無人會去,抗跌力弱,而英國既酒吧reits,亦因英國既疫情而關門,到呢一刻仲係流緊血.

而佢既reits 有三個老人院醫療股,會場中佢講出其中一隻反彈力較強,而另外兩隻在今次大跌市中未番到家鄉, 所以佢意見係,餘下個兩隻係好有可能複製左反彈力較好一隻。意思下 A B C三股,A股已返回跌市前的價位︳而B C 即將回來反彈咁既意思。但係會場中其中一個同學問得好好,點解係A股會咁快反彈到,而 BC就未? Good Question, 呢個時間阿Sir居然話唔知點解,正所謂捉到鹿唔識脫角咁,你唔可以咁答同學架知唔知﹗因為你咁答會人地認你冇料到,最起碼都好似D專家咁講下分折,但佢又話自己唔係住係英國,呢D好難解釋之類.  俾錢上堂就係想聽你分析 ...............


好喇,我可以分析一下,A股明顯較強一係佢成交量較多︳二係A股係做優質老人院服務,而其他兩隻係做cheap老人服務,你話你想買新鴻基號定會買新世界?  第三,年報中清楚講明A公司係要做一人一間洗手間︳而B C係共用洗手間,咁你話係疫情下,到底一人一間洗手間好定共用洗手間好?呢個就係我既分析.  仲有C個間股票都係有問題,因為C個間, 美國特朗普講明HCS 會係同英國貿易協議一部份,如果係咁既話,C個間股票無論佢簽幾多老人院合約年期黎講,都會係一個好大既Risk 黎


反而係seeking alphaa到,部份top rate stock, 抗跌力強,現在亦有唔錯既收益。費用亦全免, 如果呢一刻你問我後唔後悔報上堂。我覺得 係值得,人總係要有一D教訓先會記得,阿Sir係課程時間上,除左頭個兩堂係期權有少少trips外(而呢Dtrips其實係我最近睇金曹個本書後已知﹗),我真係聽唔到佢係試堂中個句" 呢D我會係課堂上講多少少"  , 又或者佢常用"一陣講多少少"咁帶過左。用近8成以上既時間係攞公司年報讀俾你聽,如果佢冇教我讀年報,又我點知年報既重要性同埋學睇年報既方式呢?不過其實只要你肯花時間睇,咁你就無謂花幾萬蚊,同十幾個鐘,同你課程上讀年報喇~ 堂只係上左一半,希望黎緊會好D

P.S 最近上課見Pan Sir同佢試堂既豪邁真係有好大分喇,試堂前佢有自信﹑豪氣。最近股市低迷下,佢透露手上profile 已入到第三注,好多佢講既例子,佢佢個第三注仲要跌近一半以上,雖然我只係上左佢一半既課堂,如果一個老師連自信都失去的話,又點可以說服左學生呢

待續








9 則留言:

  1. 堅果兄的這些期權課堂的分享精彩,好看。👍
    又學到野~

    回覆刪除
  2. 沒學太多,興幸自己係呢個大跌市時去上堂,所以才損手部份,如果係市況好前上課,一定會大舉入市(以為賺大錢),到時真係跌入深淵,幸好IB內用來投資不多。算不幸中大幸

    回覆刪除
  3. 我本身覺得學睇年報好似好悶。
    但諗真啲,其實對我選股好有幫助。
    佢教左我做任何決定之前,都要睇清楚,唔好盲目去做冇辦法承受既決定。

    回覆刪除
  4. 我都有上堂,我知我係多嘢問。
    咁既然上堂,我唔識,所以就問埋。
    點解我要之後自己去搵?
    唔好意思,阻住你寶貴既時間
    Pan Sir係唔應該照顧我哋呢啲新手

    其實你本身咁叻,又識自己睇年報
    又識自行去猜測未升返上去既原因
    你都唔需要上堂

    回覆刪除
    回覆
    1. 根本呢個堂咁嘅門檻就係多餘
      連IB基本操作都唔識就俾啲人去上

      唔係你問題係個導師心地唔好
      唔洗唔開心嘅

      刪除
    2. Pan sir 心地係差,人品有問題。 輸到d人仆街仲要大鑼大鼓招劣徒抽hsbc水,佢個股票list仲慘過五仔

      刪除
  5. B同C因為共用洗手間所以未反彈?
    呢個係你個人猜測 完全無證據支持
    點解要強行去解釋?
    真係笑左

    回覆刪除
  6. 初班有初學者唔可以嗎?

    回覆刪除