2024年7月1日 星期一

半年結

 


今年上半年暫以雙位數增長,算是做得不錯了。暫時這個倉以中國移動和債各佔一半。配以主動式期權組合和短線操盤

先說明一下,操盤到今天已有近4年,開始心態有大幅改變。唔想再將自己個戶口做大上大落,同時以輕鬆方法去處理。所以定海神針就以HSBC債卷 +中國移動為主,我視會金字塔既底部7/10

金字塔中部是期權,主要係每月做中國移動collar spread配cover call / 建行期權,但建行一年只做得2到3次,同好難做到SP,以呢個方法以安全式既期權做中部,只佔戶口不足1/10

金字塔頂部是我技術分析既短炒股票或純LC / 美股期權 這個佔以戶口 1/10

Cash 1/10左右

頂部既金字塔D錢係在金字塔底部取出來,即中國移動既股息和HSBC債帣,就算輸晒就玩完。

我發覺這個方式對自己既投資方式最合適,最舒服,因為戶口變動不大,符合我偷懶既目的,同時只注意某一兩個股票。短炒係訓練自己既市場反應,而我最近開始買入tsla正股 ,收集認為合適既短炒股票

另外我還有一個長期收息倉,現在升了3成多,還未計呢2年收息既數,其中386成本已到2蚊水平,所以我對於好多人看淡港股係有點不認同的。港股十年只有波幅冇升幅,近呢十年仲只有不咁下跌,但純用收息既話,風險因素已risk on,那怕佢跌到0蚊,過多幾年我已回本了,我只是損失了股票時間值,但如果將錢放在美股手上,以我身養性格︳一定將美股既短線放大,到時搞到自己好唔得閒又為炒而炒,是真正的浪費人生時間值, 晚上還是想休息下,打下機,做自己想做既事就好了







沒有留言:

張貼留言