2024年3月21日 星期四

美股期權............實在太難了, 要放棄

 暫時開倉的

AAPL TSLA Google TSM MARA 期權以全勝方式Roll入第二階段,其中只做單頭LCMara,當下出手做單頭原因係BTC巨額下跌︳但礦股已有見底/反彈條件情兄︳幾日來彈不下來︳所以預期只要有少少反彈,足以帶來足夠回報

同時當天加倉開了10張LC 19 ATM價,將力量加到同級0.5 Delta數,現在已有一倍利潤,等多幾日再鎖倉,之後再Roll下去

期權就是以小博大,由1張︳變10張,再將鎖倉後既利潤,再Roll到100張

但自上星期開始睇美股後︳整體我覺得很辛苦,因為晚上釘盤到深夜1點,令到睡眠情況大幅下減,而且太太太廢神去看。

我要把做盤既Number,全部看阻力位,開市前看數據,留意業績期,還要留意他們的相關股份1 沒有業績期或其他會影響到既因素,重而計出最有利的位置,我覺得這樣做很費神,跟本是浪費時間

在此爸爸想帶出一個意思,健康比任何東西更重要,我出手做美股無非係為了你暑期去海外讀Summer Campus賺的旅費,如果不是額外的支出︳我相信我也寧願安穏地做港股就足夠了。

如果你真係冇錢想做既話︳我唯有寫下去︳請你繼續睇~我目標係賺到20萬旅費我就會收手

1) Diagonal Spread 是期權中最易使用和最易做變化既Spread,沒有之一

2) 當覺得股價未來差不多,或你冇信心時,一係唔好做,要做就做Calendar Spread, 但爸爸Calendar Spread 反而做得不太好,所以建議唔好做

3) Diagonal Spread最好在日子上可先偷1到2天。何謂偷1到2天,即股價沒有大幅上落,同時又近阻力位,就可運作。例如AAPL唔破170,咁你就先做SP170,  你Expect佢之後走勢會轉差,就做LP165, 以比例上唔可以多過10%,否則蝕一次就好甘

4) 一路Roll落去,不斷咁賺期權金,當出現你肯定一個爆發性既股票,你就直接LC/ LP落去,就好似MARA呢個妖股咁~

5)就做到LC/LP差唔多就好收手鎖倉。再用利潤倍大張數,繼續玩落去



沒有留言:

張貼留言