2022年4月30日 星期六

期權操盤分析

 



Option Jack係我認識期權既一個導師,記得剛剛開始學期權時,一直會以佢為我目標,同時我亦係佢身上學到好多有用既知識。現在我已長大了,為免唔打擾人地既"生意"同時我亦好尊敬佢, 我唯有係我呢個小小既地盤分享一下我對佢既手法.

睇番文章Option Jack係13/4做左SC 55同LP50呢兩個動作︳筅不論係13/4做係咪正確日子,我地可以先用時間值去計算一下,由於我唔知佢既時間,因為呢個係有好大既差異比

1) 首位係月中做期權,利用時間值既收縮係一個好既方法,呢點Option Jack係做得好,起碼比起月初每月做SP SC既人黎得醒﹗不愧係我既啟蒙老師,月中既收縮平均會比月頭快1/3左右

2) 13/4是為跌市開頭,睇番個平均線同阻力位,Option Jack都找到一個好位(由於我唔知佢實際trade時間,所以疑點龜於被告,所以我幫佢寫好



3) 不過如果我地利用番ATR同阻力位,其實佢跟本唔需要係55蚊止蝕,由於HSBC已橫行左一個時間,咁唔係爆上就係爆茖,係個一刻做我已經ensure佢一定認佢一定係會茖,不過如果錯邊,佢要LC番個IV會高,係蝕章唔著數




4)睇番0.618位,剛好係55蚊,亦代表破左55蚊後才action為佳,成個trade 根本係用TA走,唔需要去咁做止蝕

5) 利用基本既期權現金流,由於小弟係日日數﹑日日睇,所以已經好清楚話俾我知HSBC會跌硬,問題在於你有幾大信用去做呢個Trade (當然我最後當天只係做SC,冇做LP)



其實事情好簡單,我地每做一個Trade,應多加自己用宏觀角度去做一個交易,而唔係所謂既感覺或單向性思維











7 則留言:

  1. 我有另一種睇法, 係冇貨之下唔應該比較SC & LP.

    我自己會咁做:
    睇淡:
    已持有股票, 做LP or SC.
    冇持有股票, 只做LP

    睇升:
    已持有股票, 冇嘢做.
    冇持有股票, 做LC or SP

    所以對我黎講題目本身我就已經唔會咁做, 因為如果有股票, 就唔會止蝕SC. 如果冇股票, 就唔會開SC.

    回覆刪除
  2. 呢個都係手法之一﹗師兄你做既手法好安全﹗

    回覆刪除
  3. 請教可在那裡看到期權現金流 ? 謝謝!

    回覆刪除
  4. 自已港交所攞資料砌出黎

    回覆刪除
  5. 堅哥 跟左你blog一排 見到你一路進化 真心感受你既堅持 期待你有時間多d出post! 比我地d讀者學下野,支持!!

    回覆刪除
  6. 同埋唔知關唔關你工作環境事 覺得你歸納能力好強,好少可見到人可以學野學得咁雜同時可以精準咁吸收好既野而將d衰,唔岩自己用既野放底。 可唔可以分享下有咩竅門? 謝謝你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔係好雜~ 只係用得多自然熟~ 反而你可以分享下學過邊D 等大家可以一起分析個用處~

      刪除