2022年3月24日 星期四

有圖有真相﹗呢D先係技術分析

 一個圖, 四千點,升就沽︳跌就買,睇阻力同Trend行, 兩邊買,90%Win Rate


最近將自己個profile再做改良︳用了一個全新既手法去trade期指(講得唔好聽係我融合左艾文同自己既方法)結合而成 

之後就開始收集收息股,因為小弟唔想再浪費無限時間去炒股票了,利用"消息"呢D動作,實在令人太攰,加上中港既政治層面常常損手,就算小弟技術再好,都逃唔出呢D股票配股或政治打壓而中止蝕離場,所以小弟全倉只係得番D收息股。未來方向都係以期指為夾錢工具,以收息做長期穏定既做法






3 則留言:

  1. 睇股票都喺好攰,我都向收息出發

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我對佢手法不予置評﹗唔可以話冇用,但亦唔可以話有用。對我來說照炒冇用,我只係用左佢1成左右既準則,其他全部係自己融合唔同方式

      其實一個導師教晒D招式俾你,你根本唔會用得晒,就算係佢自己都唔會用得晒,重點同技術係自己摸索出黎先有用

      刪除