2021年11月22日 星期一

活在當下

 早幾日有個飯局,其中一個係台灣番黎既朋友,已經成功申請到身份証。見大家幾年冇見就出去飯局一下。一行四人,朋友已事前講明要食阿拉斯加蟿做餸。我就笑說佢係台灣冇談好食


即然主人家係台灣生活︳當然係問下佢番黎香港既原因喇,佢話主要係番黎打針同處理一下事,我唔太明, 台灣已有三款針有得打,做乜仲利用香港人身份番黎打BioNTech,佢就話係個邊生活唔太好,唔係太想打本地針,又話打疫苗好慢,又要排期之類咁

言談間佢不時透露對台灣既不滿,佢話台灣人一D都唔慢,都好心急,但D行政就好慢,朝九晚五工作唔超時︳食飯就關門,唔多理佢之類咁. 大佬呀﹗你家下去左台灣生活,唔係香港呀,你估你係乜水要24 小時on time services for you???


朋友都算係社會既精英,以佢呢種精英去到台灣應要好好放下身段,多點融入當地人生活,所謂慢活台灣同樂活台灣嘛,佢以呢種咁高傲看不起台灣人處事手法,那豈不是用同一個眼光角度去看低其他的人一樣,帶著有色的眼光去看世界


而最大既問題,就係佢移居當地後,冇好好生活,隔離都唔識多個,反而仲係台灣搞創業,仲要開幾間,又投資顧問﹑移問顧問,Online Shop之類咁,之後又話係當地俾人呃..............下刪幾百字...........之後更想不到原來今次飯局既主要原因係想揾我俾D創業意見佢,搞D乜成功生意好


大佬呀,你身在台灣應係你自己好好發揮, 更了解當地人才對?找我呢個唔切入當地既人有乜用?仲有揾台灣人錢好難架﹗你仲想係香港人角度,用香港份糧去同台灣比? 人地物價指數幾多, 又話賺得好少.


我好認真同佢講,妳都係直接係樂活台灣吧,友人因無兒無女,老公又只注重自己的業務,而忽略了佢,所以生活上冇寄托︳去到台灣兩年叫做識應到,但終日無所事事,唯一再去創業

其實我在想,到底你去台灣為了甚麼?為何要慢活,樂活,搞到自己咁忙?又要揾錢不如番香港喇。唉, 我對呢D所謂既朋友,到今天都唔肯放下身段,應好好想下點融入社會︳去鄰里打好關系,得閒遊山玩水,你揾咁多錢做乜呢?戶口多一個0, 真的咁重要嗎?

當然最後佢係我身上得唔到咩令佢樂意既"揾食創業"方法後,就利用佢醒字派既香港人身份,要求我幫佢埋單請食飯,佢轉數真係好快 (利用一個蜿轉既手法) , 而另外個兩個"真香港人"亦發揮應有本色扮無知唔俾錢,純請一個人食飯冇乜所謂,為何我要請晒全圍食飯?是因為我不善詞令,還人人總是喜歡佔人小便宜呢?

其實幾百蚊可以睇到一D人既人格,我真係覺得好超值. 

3 則留言: